Sportlovet är snart över..

Hej!
Ledsen att jag inte uppdaterar så mycket,
men jag har ju sportlov och då ska man inte ha tid ;p haha.
Och dessutom slutar sportlovet om tre dagar! :( Buhuu!

Vaknade iallafall tidigt idag, det är så sjukt ljust ute.
Vaknar man så kan man inte somna om på grund av solen och snön.
Och jag vaknade av att Adde tog över nästan hela sängen,
så då kunde jag ju förstås inte somna om, så då gick jag upp ;p
Nu tänkte jag äta frukost, spela the sims och sen bara ta det lugnt.

Bara för att dessa bilder va så söta! Dessutom är det mina favorit djur :>
Snöleoparder och katter är de sötaste djuren <3
Vilket är ditt favoritdjur? :>

Kommentarer
Postat av: Leonard

Tack det är bara bra! Helg nu nu :) :D Gör du då?

2010-03-05 @ 16:30:31
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0