Relax ~

Hej!
Ledsen att jag inte uppdaterat sen igår,
men det slog mig helt plötsligt igår att jag skulle åka till syrran.
Så då sov jag över där och har inte haft tillgång till någon dator.

Iallafall så sitter jag och drömmer mig framåt i livet.
Jag längtar tills jag får min nya mobil och jag längtar tills jag får påsklov..
Jag drömmer mig bort till sommaren då jag ligger på stranden och läser en bra bok.
Jag längtar tills jag får studera till det jag verkligen vill bli
och sen får ett jobb inom det och blir framgångsrik.
Jag ser mig även i Amerika någonstans där jag är och jobbar någon månad.
Eller kanske bara är där på en lång semester, vilket som.

Ibland är det verkligen skönt att bara sätta sig ner och bara fundera på vad man vill.
Då kan man sätta upp lite mål inför livet, vad man vill och ska göra.
Då kan man planera lite i förtid, men ändå ta livet som det kommer.
Man sätter bara upp små mål vad man vill med sitt liv.
Riktigt bra avslappningsmetod ^^ Iallafall för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0