Helsingfors igår ~

God morgon!
Vakna nyss och är helt slut i hela kroppen.
Det va jätte roligt i Helsingfors igår, vi börja åka mot Helsingfors 6 på morgonen.
Va ungefär där halv 12, och då körde vi runt och yrade en stund
innan vi hittade parkeringen vi skulle till. Då va vi i Forum och shoppa massa,
sen gick vi till ett annat köpcenter och shoppa lite till.
Sen gick vi i "tunneln" och där hitta jag lite till, haha ;D
Sen åkte vi till IKEA och shoppa lite saker där,
och efter det åkte vi till några bekanta i Ingå :> Trevligt, trevligt.
Klockan va ungefär 9 på kvällen då vi börja vår 5 timmars resa hem.
Klockan va typ 2 då vi va hemma och då va man nog sjuk över allt ;p
Jag gick och lade mig direkt efter jag tvättat bort allt smink!
Sov som en stock ända tills nu typ ;p haha.

Ska snart ladda upp allt jag köpte igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0