Good morning friday <3


God morgon fredag! :D
Äntligen är det fredag! Så som jag har längtat efter helgen!
Har bara fyra timmar  i skolan idag, så jag slutar halv ett.
Då kommer mamma efter mig åså ska vi hitta på något i stan
medan morfar ska till sjukhuset eller något.
Ska eventuellt åka till Nelson och köpa ett skydd till mobilen
och sen kanske till urmakarna för att se om det går att ta bort ett hårstrå
ur min klocka, vet inte alls hur det hamnat där. Det är konstigt!
Och då jag kommer hem ska jag plantera påskgräs :D snart påsk <3

Det bästa som kan hända idag är att jag får ett sms.
Och i det där smset står det att jag får hämta ut min nya mobil.
Hoppas hoppas hoppas! Vill ha mobilen nu :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0