flingor till frukost, frukost till mat?

God morgon!
Sitter här och äter en jätte frukost bestående av flingor och en muffins, haha :D
Ska till tandläkaren idag, ska eventuellt bedöva hela sidan så dom får fixa ett hål..
Vill inte! Har tandläkarskräck :< Men det är antagligen bäst att fixa alla
mina tandproblem före jag fyller 18 så jag får dem gratis ;>
Annars är det en helt vanlig dag idag. Tråkig skoldag bestående av
två historia, två engelska (missar en då jag är till tandläkaren),
en håltimme och två matematik. Lockande? Inte precis ;p

Men måste fixa mig redo och allt det där nu,
vi ses senare idag! Ha de bäst <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Jaha okej, jag har ett F i nacken ;)

2010-03-11 @ 15:36:26
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Alice i Underlandet är verkligen sevärd, så du kommer nog gilla den! :D

2010-03-11 @ 15:45:52
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0