Jag hatar att vara sjuk.. Verkligen..

Hej!
Vakna för ungefär en halvtimme sedan. Somna först 2 tiden inatt,
låg en timme i sängen och bara tänkte. Men jag fick mina tankar samlade iallafall..
Idag tänkte jag bara chilla också. Har försökt bli frisk de senaste två dagarna,
men har inte lyckats så bra.. Hostar fortfarande massa slem och sånt..
Hostar så mycket så jag nästan spyr. Inte så värst trevligt om jag ska va ärlig..
En positiv sak med att vara sjuk är att jag har läst ca 600 sidor nu på några dagar ;p
Ska väl fortsätta läsa idag! Den är så sjukt spännande! <3
Antar att jag har den utläst om en vecka ;p Beror på hur jag jobbar..
Men nu ska jag gosa med min Tusse som nyss kom hem!<3
Hon va borta hela dagen igår :( Min tjocka söta hårboll :'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0