seg_jonna

Hej!
Ledsen för att jag suger på att uppdatera.
Hela gårdagen va jag så slut att jag inte orka göra någonting vettigt.
Jag va med Matias, kolla tv, kolla film, läste och sov, haha :D
Idag vakna jag av att mamma ringde och sa att jag måste i jobb,
så jag åkte i jobb kl 10, arbeta tills klockan va 10 före 4, och då hade jag bilskolan.
Så jag kom hem för ungefär en timme sedan, då satte jag mig och läste.
Va tvungen att ta det lugnt för ja va så jädrans sjuk i fötterna efter jobbet idag.
Har sprungit så mycket, stressat som fan även om det bara va 120 personer och åt idag.
Men alla kom typ på samma gång! Jobbigt! (Jobba på en restaurang idag).
Och dessutom så lider jag ännu mer just nu! Jag skulle så sjukt gärna vilja se POTF,
poets of the fall, live! Men nej, antingen spelar dom inte då jag kan se dom,
eller så är det ålders gräns från 18år.. Jag hatar att fylla i oktober! :<
Men för att lindra mitt lidande tänkte jag att jag skulle poppa pocorn och sen kolla film!
Hoppas att ni haft en bra midsommar, för det har iallafall jag haft! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0