Piercingar, Bio och Twilight.

Hej!
Kom nyss hem från Vasa :> Va som sagt och kolla på Twiligt - Eclipse.
Den va helt okej faktist, den va spännande :) Men jag förvänta mig mer.
Men det gör man ju alltid då man läst böckerna, speciellt om man läst dem 3 gånger..
Jag längtar däremot tills nästa film kommer! Boken är så sjukt bra,
hoppas att dom tar med de bästa scenerna. Annars blir jag sjukt besviken..
Annars köpte jag ett nytt smycke till läppen, men jag ska leta fler nästa gång.
Vet precis hur den jag vill ha ska se ut, får se om den finns någonstans då, haha.
Den jag köpte är en helt vanlig silvrig stav med en kula. Lite liten va kulan,
men det kommer se sexigt ut, haha ;D Ska bara vänta några veckor till innan jag byter.
Vill inte att den ska börja jävlas som min navelpiercing gjorde då jag bytte smycke för fort.
Så det ska jag undvika den här gången. Men jag kan knappt längta mer tills jag får byta!
Visst är ringen fin, men jag tycker nästan att en kula är finare ;) hihi.
Men nu ska jag rita! Vi hörs senare! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0