Onsdag ~

God morgon!
Kom nyss duschat. Så nu har jag testat min nya hårtork och den va jätte bra!
Testa även värme-skyddet och nu känns håret jätte fint ;p hihi
Ska äta frukost snart och sen tänkte jag att jag skulle läsa lite i DET.
Kanske går ut och läser om det är varmt ute, det blåser så ser inte så lockande ut.
Ungefär där runt halv fyra tiden ska jag och ta kort till bilkörkortet.
Hoppas det blir bra för det ska ju ändå va på körkortet i flera år! ;s
Efter det ska jag till syrran och hjälpa till att arbeta på huset.
Idag ska vi riva nåt fönster och sen lägga in grus i huset som grund.
Sen efter det ska jag efter massa kryddor och grejs till en klasskompis.
Men vi ses iallafall senare! :) Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0