Kronor, Euro.. Euro, Kronor?

Haha, det här har jag suttit och räknat nu. Har kollat hur mycket pengar som ska hit,
hur mycket som ska dit och hur mycket jag har att handla för.
Kan säga att det tog ett bra tag innan jag fick det fixat!
Har använt mig av en valuta konverterare så jag ska få det så exakt som möjligt ;p
Om jag minns vad jag räknat ut imorgon då jag ska och växla pengarna är en annan sak..
Men vi får hoppas jag minns ;p haha. Annars ligger jag ganska risigt till!
VARFÖR skaffar inte ni svenskar EURO så vi slipper era jävla KRONOR? :D
Sjukt jobbigt då man måste planera så noga bara för att man ska till Sverige i 4 dagar..
Eller så är det bara jag som måste räkna för jag hatar att inte ha allt på koll ;p haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0