j*vla getingar.......

Hej!
Vakna nyss från att en stor jävla geting surrar runt huvudet på mig.
Gömde mig under täcket tills den flugit till fönstret så jag kunde springa ut ur rummet.
Och då jag skulle hämta mig mobil tog jag skydd av täcket igen så den inte skulle få syn på mig.
Haha! Snacka om att man har skräck för getingar/bin/humlor xD
Antingen skriker jag, springer jag eller så börjar mitt hjärta slå onödigt fort då jag ser dem.
Det kan man väl kalla fobi eller? Haha ^^ Död åt getingar/bin!
(humlor får leva för de fixar ju den livsviktiga assimilationen! haha ;p)

Men annars va igår kväll riktigt trevlig. Dansa i disco så jag har sjukt ont i nacken idag.
Men nu är jag så hungrig så jag måste äta någonting!
Vi ses senare! Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0