Hemma från klassresan ~

Hej!
Nu har jag äntligen vaknat efter att jag har kommit hem från Lycksele.
Kom hem igår kring halv 12 tiden. Det har varit jätte kul verkligen.
Dock har det hänt några tråkiga incidenter.. Min mobil fungerar inte!
Iallafall inte den som va 2 månader gammal.. Frank gjorde så jag tappa den i vattnet
och då låg den under vatten i nästan 12 timmar. Lite tragiskt faktiskt..
Får däremot veta idag om den är helt död eller inte.
Sen kom jag fram till att jag verkligen tycker om en person.
Kan inte sluta tänka på personen och kan inte sluta längta efter honom.
Men om man inte räknar med de sakerna så har klassresan varit riktigt bra.
Gör mer än gärna om det en gång till :) Bara vi inte måste sitta så länge i buss..
14 timmar i buss blir lätt väldigt jobbigt!
Men nu ska jag lägga in alla bilder och sen får ni se några av dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0