Fortfarande sjuk..

Hejsan!
Har försökt att bara ligga och vila upp mig nu i en dag..
Har blivit lite bättre faktiskt! Näsan är inte alls lika täppt som den va igår.
Men istället  har jag börjat hosta upp massa slem, vilket är ytterst otrevligt.
Har fortfarande jätte ont i magen och känner mig krasslig..
Men skulle ändå vilja hitta på något roligt idag.. Men vad? :/
Finns aldrig någonting roligt att hitta på själv..
Blir väl att lägga sig på soffan och fortsätta läsa i DET, haha.
Och proppa i sig resten av riskakorna och eventuellt popcorn :D
Men ikväll har jag iallafall en film på TV3 att se fram emot!
Liar Liar, med Jim Carrey! Kommer bli mysigt!
Ännu mysigare om jag fick någon att mysa med, haha.
Blir väl att mysa med katterna ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0