tomatkarneval :'3

Hey!
Nu har jag duschat och gjort min makeup inför kvällen.
Har lite ångest över vad jag ska ta på mig ikväll.
Det är karneval här i stan i två dagar nu, tomatkarnevalen heter den.
Det har varit varje år så länge jag kan minnas och det är rätt länge ;p haha.
Ska träffa kompisar ikväll och sånt skoj :) Ska jobba imorgon kväll,
så tänkte försöka att ta det lugnt och inte dricka så mycket.
Har sjukt ångest vad jag ska ta på mig ikväll.. Skulle vilja ha den toppen jag har på mig,
men den är så konstig vid bysten :( Kolla bara på bilden va sned den är.. Inte snyggt alls!
Så jag borde väl leta upp en annan blus.. Hatar då man inte har kläder som passar!
Finns inget värre än att leta kläder till ett evenemang och inte har något som passar -.-
Men iallafall, ska leta en ny topp nu.. Vi ses senare :'3 puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0