The mirror reflects a mess, and I fear it is me.

Hej!
Fy fan vad varmt det har varit här de senaste dagarna.
Har varit runt 30 grader hela tiden i skuggan typ. Sjukt varmt.
Därför va jag, Matias, syrran och Mattias och simma igår.
(Efter flera timmar med bärande och stönande då vi hjälpte till att flytta..)
Det va verkligen skönt att åka och simma. Lite sent för att vara första gången i år,
men bättre sent än aldrig, inte sant? :) Igår bjöd jag även på sushi,
för Matias var det första gången och som vi misstänkte gilla han det :D
Jag älskar sushi, speciellt hemgjord, mumsigt <3
Idag har jag inte gjort någonting vettigt än. Matias åkte nyss hem,
han ska hämta gitarren och några bandmedlemmar, så ska dom och öva.
Dom ska även bli intervjuade på radio :o Ska bli spännande att höra, haha.
Men nu ska ja ta och rita lite! Testa mina nya pennor :>
Ha det bäst! Pussss<3

Kommentarer
Postat av: -

Hej! Jag minns att du hade skrivit en gång att ni hade lagat friterad kycklig. Har du något recept?

2010-07-21 @ 16:57:16
Postat av: Nathalie

vilken fin bild:)

2010-07-23 @ 13:33:57
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0