Tear me apart from the inside out

Godmorgon!
Hade på mobilen att väcka mig klockan 11, men jag va så sjukt trött,
så jag sov en timme till. Orka egentligen inte alls stiga upp då heller,
men jag va illa tvungen. Skulle väl sovit hela dagen annars.
Så för att piggna till tog jag en dusch. Sen sminka jag mig och nu sitter jag här.
Sitter och lyssnar på Misery Signals och blir sjukt irriterad på mitt skrivbord.
Jag har en utdragbar skiva typ, som är sönder så den ena sidan faller hela tiden.
Det är så jävla jobbigt..Borde försöka få pappa att fixa skiten innan jag slår sönder den,
i hopp om att fixa den själv. Haha. Men nu ska jag fixa en macka, sen ska jag läsa!
Måste få ut DET läst så jag hinner få den anda utläst innan lånetiden går ut.
Det vill säga om en vecka om jag inte minns helt fel.
Men vi ses senare! Ha det bäst, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0