Smider *onda* planer ~

Hej!
Vakna för en timme sedan, har suttit och kollat runt på internet.
Har sökt lite information om REMY hårförlängningar.
Hitta faktiskt rätt mycket information, vilket jag behövde!
Så nu har jag bestämt mig att jag ska beställa ett nytt set med löshår ;)
Ska beställa från Rapunzelofsweden, fast från Finska sidan, haha.
Den här färgen tänkte jag köpa! :) Det är brunsvart!
Det löshåret jag köpte förra hösten så var inte REMY hår utan det va syntetiskt.
Riktigt dåligt löshår. Trassligt och jobbigt :/ Men det va iallafall ett bra första löshårs set.
Nu då jag vet hur det funkar och allt det där är det lika bra att slå till stort.
Så kommer beställa detta inom några dagar, får se när det blir!
Nu ska jag iallafall städa.. Usch! :(
Men efter det ska jag fortsätta fixa på bloggen så den blir klar! :D
Vi ses senare! <3 Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0