I has a flavor ~

Godmorgon!
Sitter här och försöker vakna upp. Vakna för en timme sedan,
men jag har knappt fått någon sömn i natt. Har vaknat flera gånger och bara legat vaken..
Sen somnat om och efter en timme eller två vaknat igen :/ Jätte jobbigt..
Men jag tänkte gå ut en sväng och se om jag piggnar till,
annars så får jag väl vara så här trött hela dagen.. Haha x3
Annars ska jag inte göra så mycket idag heller. Matias kommer över idag någon gång.
Så jag ska bara chilla med honom då. Kanske kolla nån film eller nåt.
Vi får se vad vi hittar på (; Men nu ska jag fixa en macka och gå ut!
Vi ses senare! Pusspuss!<3

Kommentarer
Postat av: Fotoemilia

Fan he va no svårt ti få i dom. Men hoppas e går bättre o bättre nu då ja får trän, fö ork itt me glasögonen ;s

2010-07-29 @ 12:13:23
URL: http://fotoemilia.blogg.se/
Postat av: MissCM

haha vad söt bild! :D

2010-07-30 @ 21:34:59
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0