hemska åska..

Hej!
Är helt slut idag. Har inte orkat göra någonting.
Vakna runt halv ett men orka knappt stiga ur sängen. Fick knappt sova inatt,
det har åskat och blixtrat halva natten så jag har varit vaken och varit livrädd.
Hatar skenet av blixtarna så jag låg under täcket och gömde mig, haha.
Men iallafall, har suttit och läst i Det idag, har inte läst på flera dagar, har inte hunnit.
Men snart har jag den utläst. Då ska jag börja med den andra Stephen King boken.
Måste säga det igen, jag älskar Stephen Kings böcker, dom är så sjukt bra.
Har ni tråkigt och funderar på vad ni ska göra, så läs en bok av Stephen King.
Dom är ganska skrämmande, vissa av hans böcker, men dom är fortfarande sjukt bra.
Men nu ska jag fixa något att äta! Hungrar ihjäl annars.. Haha! Vi ses senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0