Todayyy ~


(Jonna och Donna leker dregelpotta)

Tjena!
Har inte hunnit uppdatera idag eftersom:
efter skolan åkte jag och handla mat med mamma.
Sen direkt efter det fixa jag mat och sen direkt efter blev mitt hår fixat.
Då åkte jag till syrran, skulle checka hennes lägenhet :) jätte fin!
och nu är jag hemma! Men klockan är mycket och jag måste leta min miniräknare!
Har matte den här perioden och jag överlever inte utan den, haha.
Så nu direkt efter inlägget måste jag springa iväg och leta den,
sen blir det att fixa matteläxan och ringa till Adde då han vägrar svara på sms.

Btw, återkommer senare med bättre bilder på mitt hår!
Eventuellt imorgon då jag har det bättre fixat ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Så söta ni är !!!

2010-01-18 @ 21:46:06
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0