Things about me

Här kommer en lista som jag tycker ni ska ta och lägga på er blogg,
sen kommentera så jag får läsa igenom er lista! :)

Namn
: Jonna Elin Iréne
Kallas för
: Jonna
Stjärntecken:
våg
Höger eller vänsterhänt
: Jag är högerhänt ;>
Piercingar: öronen, naveln
Tatueringar
: en döskalle ♥
Längd: 155 cm
Skostorlek
: 38
Hårfärg:
varierar ;p
Fräknar:
Nej
Motto
: "Sieze the day"
Kär
? ja
Önskar du att du bodde någon annanstans?
oftast..
Tycker du att du är attraktiv?
ibland
Dricker du?
ibland
Röker du?
nej
Vilket schampo använder du?
nåt natur shampoo
Vilken parfym använder du?
Puma
Vad är du rädd för?
Spindlar och vargar
Gillar du att tvätta? nej
Gillar du berg- och dalbanor
? Jag älskar berg- och dalbanor!

Senaste…
Filmen du hyrde?
minns inte
Filmen du köpte?
Minns inte
Låten du hörde
: Lit - My own worst enemy
Låten du laddade ner?
lyssnar på spotify :D
Personen du ringde?
mamma
Personen som ringde dig
? pappa
TV-program du såg?
Ncis :>
Person du tänkte på?
Syrran

Favorit…
Låt:
Har många!
Sak att göra:
sjunga, lyssna på musik, va med kompisar, osv~
Sport:
innebandy :>
Dryck
: äppel juice :D
Kläder
: skinny-jeans & topp, eller klänning
Film:
har många..
Bil: Toyota supra ;D
Seri
e: True Blood, Glee, NCIS

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
jo
Gråtit över en flicka?
jo
Ljugit för någon?
Små vita lögner, men inget stort
Varit i slagsmål?
Nej
Blivit arresterad?
Aldrig
Träffat någon från internet IRL?
japp

Antal…
Gånger du varit kär?
hm.. 3?
Gånger ditt hjärta brustit? too many times
Hjärtan brustet på grund av dig?
säkert för många
Tjejer du kysst?
räknas på kinden? :D
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?
4? haha
Gånger ditt namn varit med i tidningen
? kanske 2-3?

Senaste…
Boken du läste?
håller på med Living Dead In Dallas
Personen du fick e-mail av? FaceBook >.>
Personen du fick brev av?
Typ banken?
Personen du fick sms av?
Nina
Gången hela din familj åt middag tillsammans?
4 dagar sen, lol
Saken du köpte?
Ben&Jerry's, hehe
Vad har du gjort idag?
inte så mkt.. sovit,ätit xD
Brukar du svära mycket?
för mycket, haha
När stiger du upp på morgonen?
skola ca 7, lov och helgar tills jag vaknar :D
Vad har du på dig?
Jeans, topp och kofta
Vad ska du göra ikväll
? Sitta och sega här, kolla igenom finska..
Vad är du allergisk mot?
inget vad jag vet om ;p
Var har du ont?
axlarna -.-
Använder du hårspray?
japp
Kan du stå på händer?
Om jag försöker.. kanske
Håkan Hellström eller The Ark?
The Ark..?
Salt eller socker?
Det beror helt på humöret
Gillar du ketchup? ja för fan!
Är du glad nu
? Ganska, är trött :o
Var du glad igår?
japp
Vad dansar du till?
..disco?
Stockholm är… ?
där min framtid är..?
Göteborg är… ?
sjukt coolt!
Kan du sjunga?
jag älskar att sjunga iallafall
Spaghetti eller makaroner?
Makaroner
Land du vill besöka
? Hawaii, USA, Thailand, Rom, Egypten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0