Shoppingrunda ♥

Tja!
Kom nyss hem, därför den sega uppdateringen!
Jag hann bara komma hem, byta om och åka iväg på gymppa!
Men jag hitta iallafall massa roligt grejs på shoppingrundan :)
Här kommer några bilder;

Armband från Gina Tricot ~REA ca 50 kr, ring från Glitter ~ ca 80kr

Skit fin blus från h&m ~ 200kr, köpte även en svart t-shirt från h&m ~ 70kr

Balklänningen :D Mycket snyggare i verkligheten! ♥ VILA ~ REA ca 300kr

Neon-rosa leggings från Lindex ~ 40kr

Och det jag beställde från shock kom idag också!!! :D

Sötaste donut-hoodien ever! Shock ~ ca 400kr

dålig bild på jeansen men sjukt snygga! :D ~ 500kr
+hemligt ~ ca 150 kr

Hm.. är det bara jag eller är det väldigt mycket rosa? :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

härligt :)



jo de är bara bra md mg md, lite träningsvärk bara (a) hihi, händer idag då? :*

2010-01-14 @ 00:02:10
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0