min ork finns inte..


Sitter fortfarande och kraxar.. Låter bokstavligen som en kråka!
Rösten skär sig då jag pratar, låter som att jag är i målbråttet? haha.
Sitter och muntrar upp mig genom att kolla på parlamentet
och krullproductions klipp på youtube, det hjälper faktiskt lite.
Dock skulle jag bli överlycklig om jag slapp halsont!

(Tack vare detta klipp fick det här inlägget hamna i Roliga saker kategorin,
om inte det här klippet va här och jag hade en "skit" kategori, skulle den va där)
Och med detta klipp säger jag god fortsättning på kvällen och godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Se till att bli frisk snabbt!

2010-01-14 @ 22:51:05
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0