lördags planer? ~


(Random bild, tyckte den va fin så den fick pryda dagens inlägg)
God morgon!
Det va riktigt skönt med en sovmorgon idag.
Kändes som att det verkligen behövdest efter 2 prov, haha.

Vad blir det att göra ikväll då? Jag har ingen aning!
Adde är här, så med honom ska jag ju såklart vara.
Men vad vi ska hitta på, det vet jag inte.
Kanske vi kan kolla Avatar, som jag redan sett engång,
men den va sjukt bra så jag ser gärna den igen?
Eller kanske vi kollar Inglorious bastards?
Och sen på kvällen kollar independence day på 3-an?
Låter det som en plan eller? haha ;p

Vad ska ni hitta på idag/ikväll ? ;3

Kommentarer
Postat av: Sara ;)

Det låter fint (: jodå, allt är bra med mig :)<3

2010-01-09 @ 13:13:26
URL: http://godisgillarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0