Läxor, bal och ikea ~

Goooooood dagens!
Sluta skolan lite före 2 idag :) Mamma sluta jobba 2,
så då kom hon efter mig och vi åkte och handla mat. Har nyss gjort mat,
kan lägga upp bild och recept på världens bästa pizza sen!
Senare idag har jag en massa läxor att "se fram emot"..
Har en hel del matte uppgifter och finska uppgifter som ska göras.
Och sen efter jag gjort alla dem ska jag koppla av!
Ska bli skönt att det är fredag imorgon.
Är dock bal på kvällen, men det är väl inte så tungt.
Det ska bli riktigt trevligt :)
Och på lördag måste jag vakna klockan 6, för vi ska till Åbo och shoppa!
Ska bli jätte skojj :'3 ska blandannat till IKEA, Bauhaus
och andra roliga affärer :D ska även och shoppa kläder.
Hoppas bara inte syrran är sjuk nu då -.- Hon ligger tydligen i feber?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0