Hittat min mobil nu!

Tjenare! Kom nyss hem från syrran :)
Har hunnit läsa på prov, lekt med Donna, vart på gympa en timma
och gjort skagenröra till syrran och Mattias :D

Annars har jag hittat en mobil jag vill ha!
En HTC Touch Diamond 2 ♥

Den verkar jätte bra och det bästa, inte så många har den! (här iallafall)
Vilket passar utmärkt för mig då jag vill ha något "annorlunda" ;p
Den går på ca 4700kr, så det ska man väl samla ihop under sommarn.
Är det någon som har den? Fungerar den bra?

Men nu ska jag gå och lägga mig, är jätte trött!
Vi ses imorgon! Ha det bäst! puss ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

hhihi :D



Okej, låter bra ;)

Kul :) Ouff, intensiv-gympa? Låter jobbigt, haha (a)



Jadu, idag har jag varit på skolan, haft dans o ridning o mesta dels bara tagit de lugnt sen :))

2010-01-21 @ 01:04:29
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0