Good morgning ♥


Somsagt, idag har jag hälsokunskaps prov.
Tror faktiskt det ska gå bra även om jag bara läst boken en gång.
(Jag hade ingen ork att läsa bokens understräckningar en gång till)
Hälsokunskap är dessutom ganska lätt, för man får fundera själv.
Det är sånt man har i vardagen så det kan väl inte va så svårt :)
Efter provet så har jag övning med musik-linjen,
och då ska vi öva en låt som vi ska framföra på balen :)
Vi fick veta igår att vi skulle framföra en sång! Och balen är på fredag!
Så två dagar att öva in en sång så den sitter perfekt ska väl gå..?
Aja men efter det är det provutgivning! Då får vi se vad jag fick i finska,
filosofi och religion.. m jag är helt seriös, tror jag finska gick bättre än
nåt annat av dem :D (och jag suger på finska, haha)
Och efter vi fått ut alla prov så slutar skolan och då åker jag hem ;p
Så vi ses efter skolan! Ha det bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Bellezza

Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram

2010-01-21 @ 12:21:24
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0