Go Na'vi! ~

God morgon!
Sitter och är sådär små sur nu på morgonen..Inte bra ;o
Vet inte alls vad jag ska hitta på idag.
Sega och göra läxor typ? Kolla på tv däremellan?

Men iallafall, vi va på Avatar i 3D igår, den va riktigt bra!
Det va första filmen jag såg i 3D och det va faktiskt riktigt coolt!
Dock va 3D-glasögonen väldigt obekväma..
Filmen i sig är jätte bra, kan ibland förstå varför påven och vatikanen
dissar filmen
. Skulle jag få välja mellan att vara människa och en Na'vi,
skulle jag lätt välja att vara en Na'vi.
Människan är allt för beroende av pengar och pengar och pengar.
Vi förstör och förstör och utplånar allt och alla.
Människan är verkligen hemsk mot "Na'visarna".
Dessutom, vore det inte ballt att få flyga en jätte fågel? :D

Källa;

Kommentarer
Postat av: Annika

vi kollade på film i 4D i USA. Superfräckt!

2010-01-17 @ 13:00:50
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Angelica

hihi, vad händer idag då? :*

2010-01-17 @ 15:16:01
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0