drömmar krossas p.g.a. modell krav ~


Jag blir så arg! Jag har velat bli modell jätte länge,
men det kommer aldrig hända eftersom jag är för kort!
Varför måste en modell vara så lång (170-180 cm)?
Jag är 155cm och jag kommer aldrig bli så lång -.-

Jag vill gå på modevisningar, jag vill stressa bakom catwalken,
jag vill vara i alla tidningar och jag vill vara i mode världen.
Det ända jag får nöja mig med då jag är så kort är att bli reklammodell.
Om jag ens kan bli det. Dock skulle jag absolut inte tacka nej till att bli det.

Kanske man ska designa egna kläder, göra en egen modell argentur
och anpassa det efter kortare personer som mig.
Det skulle säkert vara en dröm för många unga tjejer!

Kommentarer
Postat av: Angelica

okej, jo typ samma .. tänkte ta ett bade o så också :D



Händer imorn då`? :*<3

2010-01-17 @ 21:23:33
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0