chicken !

Hejsan!
Kom nyss hem från skolan.
Har vart rätt kul i skolan idag. På bildkonst lekte vi med lera,
eller vi skulpturera en figur med djur ansikte och människokropp,
eller en människohuvud med djurhuvud.
Jag gjorde iallafall ett katthuvud med människokropp :D
Sen hade jag håltimma med Jennifer då vi bara sega typ,
sen en matte, två cpfinska och sen en historia.

Men men, jag tänkte att jag skulle göra runebergstårtor idag,
men nej vi hade inget skorpmjöl så det får vänta tills kvällen -.-
Tog iallafall fram kyckling filéer som jag tänkte fixa till mat idag.
Tänkte göra Curry-kyckling i ugnen och ris, yummey! <3

Ska sätta igång med maten nu så vi ses senare!
Ha det bäst! pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0