Bra start på morgonen..?


God morgon!
Sitter här och kraxar och äter frukost.
Över natten har min hals cpat sönder så är jätte sjuk i halsen idag.
Går inte alls att dricka någonting, så det är ett underverk att jag
får i mig lite flingor och yoghurt! Dessutom är jag sjukt trött..
Skulle bara vilja lägga mig i sängen och sova hela dagen!

Men men, idag har jag en massa tråktimmar i skolan.
Jag börjar med två finska.. Häärlig start på morgonen -.-
Sen fortsätter jag med två matte, jätte trevligt.
Sen har jag en håltimme och efter det två bildkonst ;p
Då ska jag hem och eventuellt ta en powernap.. haha.
Men men, vi ses senare! puss ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är så jobbigt med förkyningar... hatar det!

2010-01-14 @ 12:09:25
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0