bla bla bla ~

Hej hej!
Som sagt sluta jag skolan halv 1 idag,
då åkte mamma och jag och packa saker i syrrans lägenhet.
Åså åkte vi med dem till den nya lägenheten.
Tog några timmar att få alla småsaker flyttade,
nu är det bara lite hyllor, nån soffa och sånt kvar att flytta.
Men det får farsan och Mattias göra :)

Ska kolla på tv nu, är jätte trött och halsen är fortfarande öm.
Dessutom är mina lungor och min hals fyllda med slem, mumsigt -.-
Ni får ursäkta min sega uppdatering,
men är man sjuk borde man få ta det lugnt och bara kolla tv, haha.

Uppdaterar sen då jag hinner och känner mig bättre! puss ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas du blir frisk snabbt!

2010-01-15 @ 15:25:15
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: Haha men exakt! XD

Tack, vad roligt att du gillar min nya header :)

2010-01-15 @ 15:48:59
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0