Bal ikväll! ~

Har nyss klippt håret igen, det va lite för långt för att hållas upp,
så syrran tog av det lite till :) Så nu är det riktigt fint,
Bakar rulltårta just nu, hittade en burk kvarg med vitchoklad och lime
som jag tänkte att jag skulle flytta rulltårtan med :D

Ska snart börja göra mig helt klar för balen,
tänkte sminka mig i en mörkrosa-ögonskugga så jag matchar klänningen.
Tror det kommer bli riktigt snajsigt! :D
Ikväll på balen kommer vi att äta grekisk sallad till förrätt,
slotsstek till huvudrätt och cheesecake till efterrätt.
Mellan nån rätt kommer vi på musiklinjen uppträda med nån sång,
och så kommer en festtalare tala mellan någon annan rätt.
Musiklinjen ska även uppträda nån fler gång under kvällen :)
Det skulle även bli dans och andra saker.
Detta är iallafall det jag hört ska hända på balen,
det kan ju förståss hända andra roliga saker också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0