Semla med grädde och hallonsylt ♥

Har käkat min semla nu med massa grädde och hallonsylt ♥
Hembakade semlor är mycket godare än de som är köpta!

Har haft fullt upp med att ringa massa personer angående vanha nu på kvällen.
Vi behöver ordningsvakter så har ringt och letat några.
Två stycken ska iallafall höra av sig ikväll, så hoppas dom kan komma!

Har även hunnit hjälpa Jennifer med att installera Photoshop CS4 ;p
Via msn! Snacka om va vi är duktiga som klarar det! haha.
Just nu sitter jag och laddar ner olika "brushes" till photoshop.
Hittar många fina som jag laddat ner hittills och har massa kvar att kolla!
Så ska fortsätta med det och sen ska jag testa dem ;p
Uppdaterar senare med en bild som jag photoshopat med borstarna! :)

Kommentarer
Postat av: Lina K

MUMS! Hemlagat är verkligen betydligt bättre =) Så i helgen blir det storbak hemma hos oss =P Värsta fastlagsbulle-fabriken!

2010-02-12 @ 10:40:37
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0