Beach 2010 ~

Tja!
Kom nyss hem från intensivgympan, men va så sjuk över allt från gympan igår,
då vi också hade intensivgympa, så va tvungen att ta det lugnt idag, haha.
Käka även en fastlagsbulle före jag skulle åka på gympan så hade värsta ont i magen,
men jag klara mig ändå! haha. Men annars va riktigt skönt som vanligt :)

Annars har jag hållit mitt nyårslöfte i en vecka nu! *stolt*
Bara att fortsätta nu då så är jag nog redo för beach 2010! :)
Undrar om jag kommer se ut så här..? HAHA, hoppas inte.
Men nu ska jag äta lite yoghurt,
packa i lite saker som jag ska ha med till min kompis Jennifer imorgon,
och så ska jag gå och lägga mig! Vi ses imorgon! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0