5 sanningar om mig ~

1. Jag är otroligt mörkrädd. Jag kan inte gå in i ett mörkt rum,
jag tänder alltid lampan före jag går in i ett rum.

2. Jag är väldigt lätt skrämd. Förut kunde jag kolla vilken skräckfilm som helst,
men nu så fort jag ser på en kan jag inte sova.
Jag ligger och tänker på vilka monster som kan finnas i rummet osv.
Det gör mig galen, så jag håller mig från de flesta skräckfilmer nu.

3. Då jag va typ 3år, föll jag ner från en bänk då jag skulle borsta tänderna
och det resulterade med att jag fick hjärnskakning.

4. Jag vet att spöken finns. Inte såna man ser i filmer,
utan döda människor som vandrar på jorden.
Jag känner av dem och jag hatar det.
(någon som är som mig och vill prata? kontakta mig.)

5. Jag skäms inte över den jag är. Jag gör det jag känner för,
säger det jag vill säga. Jag anser att måste vara sig själv för att må bra,
är man någon annan eller härmar någon annan, kan man inte nå full lycka.

Kommentarer
Postat av: angelica

usch, skräckfilmer.

jag håller mig helst också borta från dem !

2010-02-02 @ 20:19:29
URL: http://angelicahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0