2 days left ♥


God morgon!
Är lite småsur från igår fortfarande,
fick reda på att 3 ordningsvakter av de 4 jag frågade skulle absolut inte komma.
Den fjärde sa att hon skulle eventuellt kunna komma om vi verkligen behöver en vakt till.
Så jag undrar hur detta kommer sluta.. Hittar vi inga vakter blir det inget fest.

Men nog talat dom det. Idag så har jag 2 Historia, en matte och en finska.
Två första timmarna blir lästimme och de två andra sovtimme ;p haha.
Jag slutar iallafall halv ett och då kommer mamma efter mig,
vi ska och handla massa olika saker :D mest mat..
Men det är bra för jag har gjort inköpslistan med allt jag behöver,
ska göra maten på lördag och lite efterrätt tills söndag!
Måste ju ha något gott på alla hjärtans dag ♥

Nu ska jag iallafall fortsätta göra mig klar!
Vi ses senare idag! Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: elin

ordningsvakter? ska du ha fest?

2010-02-12 @ 09:57:18
URL: http://elingranstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0