Tortillas ♥ ~

Tja tja! Käka nyss tortillas <3 Syrran och Mattias fixa det, så cred till dem! X) As gott!
Är så mätt så jag knappt kan röra mig XD Käka nästan 2 tortillas och är helt proppfull.
Får se hur länge det tar innan jag är hungrig igen nu då.. Brukar inte ta så länge xD

Annars så blir det ju att åka på bar ikväll nu då! Va ju inte igår som det va sagt,
utan vi tar det ikväll istället! =) Ska bli riktigt trevligt! Är riktigt taggad xD haha.
Vi ska ju som sagt fira Jennifer som fyllde 18 år i onsdags! =) Trevligt trevligt!
Så ska åka till Jennifers pojkvän runt halv 8 så blir det väl att gå till baren ~11 tiden.
Beroende på hur taggade vi är och hur det passar sig XD haha.
Men nu ska jag fixa mig klart! Vi ses eventuellt senare ikväll! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0