Tisdag ~

Bild i repris bara för att jag tyckte den va fin XD Så sällan jag blir bra på bild så ;p
Idag är det då tisdag. Sovmorgon idag igen bara för att jag är ledig på tisdagar denna period!
Det är så jävla skönt ska ni veta :D Har varit ledig nu lördag, söndag, måndag och idag <3
Dock har jag sånglektion ikväll, men det är bra så sitter jag inte bara hemma!
Nu ska jag iallafall ta och äta nån slags frukost, ta bort nagellacket och sen baka en kaka!
Vi ses senare, ha det bäst! pusspuss ! <3

Kommentarer
Postat av: grottis

är dom hårdhänta då? en del kninnliga gynekologer är väldigt hårdhänta i alla fall enligt mina vänner :/

puss

2010-12-07 @ 16:38:04
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: nallen

Du är så vacker på dina kort.

2010-12-08 @ 18:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0