Party mood *on*

Jag är iallafall redo för ikväll! =D Eller inte riktigt.. Ska packa handväskan så är jag klar ;p
Är sådär passligt taggad för ikväll! Lite taskigt att vi måste sälja mat själv..
Men det är ju bara en halvtimme per grupp så det är inte så jätte farligt ;p
En kompis kommer iallafall efter mig om ungefär en halvtimme så måste börja skynda mig XD
Vad tycker ni om min "party-klädsel" annars? :) Korsett + jeans <3

För att hedra världens bästa Olle som åkte ur Idol igår *gråter floder typ xD*
så får ni lyssna på hans audition låt, bara för att den är så humörhöjande!

Kommentarer
Postat av: grottis

nä precis de är de ja menar :)

ja kan inte se någon fara med bloggande alls :)

2010-12-05 @ 11:20:36
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: Fredda

Du e fin:)

2010-12-05 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0