mini-spa ~

Har haft en mini spa-dag idag :D Har haft på en ansiktsmask, peelat händerna,
målat naglarna och då jag går i duschen senare ikväll ska jag lägga i en hårmask ;p
Har även druckit massa te i hopp om att min hosta går över.
Vaknade och va helt slut i kroppen, va täppt i näsan och det gjorde sjukt ont i halsen.
Men det har blivit lite bättre! =) Får bara hoppas att jag är så gott som frisk imorgon!
Hoppas går ju? haha. Tvivlar på att jag är frisk, men hoppas jag inte har ont i halsen.
Eller att jag är täppt i näsan.. Har ju julavslutning imorgon i skolan! :3 Trevligt.
Så efter det är det äntligen jullov <3 Ska bli riktigt ruskigt skönt!

Kommentarer
Postat av: grottis

nä inte ja heller, de där med trekant är ja lite tveksam till ;D

2010-12-21 @ 16:47:10
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: CILLAAH

sv. nej ellerhur :D

2010-12-21 @ 19:33:58
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0