kittens ~

Hur sött är inte detta då? =D Aaw! Dock inte något jag skulle måla men ändå ;p
Jag som älskar kissekatter! <3 De sötaste och mest gosiga djuren ever <3 ^_^

Har kollat på film, Pigs, idag annars. Den va väl helt okej. Handlar om en kille som försöker
sätta på hela alfabetet, så blir han kär och så händer det andra saker? XD
Som sagt, helt okej film men inte någon man kollar flera gånger.

Nu tänkte jag börja leta mig till sängs! Ska upp tidigt imorgon och åka iväg!
Ska och handla julklappar :D wiiiiiiiiih XD Men, vi ses senare! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: grottis

gulligt me kissekatter ;)

2010-12-13 @ 23:28:53
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0