Grejsimojs ~

Det är fan inte lätt att ta kort av en liten sprallig kattunge.
Detta är iallafall lilla Gucci eller Simba =) De har inte valt namn riktigt än ;p
Han ska flytta till en ny familj om några veckor. Sötnosen!
Om ni kollar lite noggrannare på bilden till höger får ni även se lilla Elvis <3

Annars har jag inte nåt speciellt att berätta. Har ingen aning om vad som händer ikväll.
Blir antagligen att kolla IDOL om jag inte får nån att komma över och kolla film med mig.
Har fortfarande inte fått Thir13en ghost kollat som jag laddade ner för snart 100 år sedan.
Och ni vet ju hur jag är, jag klarar inte av att kolla skräck filmer själv!
Så jag får inte den kollad om jag inte får någon att se den med ;p haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0