Eye colors ~

Har suttit och varit förbannad som fan på ett program för att det inte ville som jag ville!
Men jag fick iallafall det fixat så jag har sysslat med programmet i en bra stund :)
Tänkte ta en paus och försöka hitta på nåt annat att göra, men vet inte vad.
Typ läsa? Borde få ut Duma Key läst! Lånetiden gick ut i Augusti, haha!
Har bara 100 sidor kvar så det är inte alls mycket att läsa bara jag tar tag i det ;p

Försökte ta bild på min coola ögonfärg annars, men det lyckades inte så bra.
I verkligheten är de ljusare och mer gröna! Inte sådär bruna ;O
Då jag vaknar på morgnarna har jag riktigt riktigt gröna ögon,
men sen på dagen blir de ljusbruna/gula, och sen på kvällen blir de grönare igen!
Tycker verkligen om min ögonfärg bara för att den är så speciell ^_^
Skulle jag inte haft den ögonfärg jag hade, skulle jag vilja ha gräsgröna eller havsblåa!
Vilken ögonfärg har du? Och vilken skulle du vilja ha om du fick byta? :)

Kommentarer
Postat av: grottis

ja brukar svära på min dator när den inte funkar ;D



ja har blåa ögon, men man kan ju få vilken färg som helst om man har linser :)

2010-12-03 @ 21:44:30
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: grottis

jaa för mycket choklad är aldrig tillräckligt ;)

2010-12-04 @ 12:14:49
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0