Drömmar ~

Goddagens!
Vet inte vad jag fått för fel men jag drömmer varje natt! VARJE NATT!
Det är nästan alltid samma personer med också, sjukt konstigt!
Kanske det betyder något? Men vad..? Jag borde ju veta då jag läst 3 drömtydnings böcker..
Men jag har faktiskt ingen aning :p Men huvudsaken är att jag inte mår dåligt av dem ;p
Mina mardrömmar har nästan slutat helt! =) Lucky me! haha.
Men iallafall, ska börja fixa mig helt klart nu och åka till skolan så småningom.
Vi ses senare! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: grottis

de låter väldigt intressant :) vad är de du drömmer då?



kom ihåg att om du ska på dejt, så välj typ ett kafé så du kan gå om du vill :)

ja har bara träffat trevliga personer, men man kan ju aldrig säkert veta.

kramis

2010-12-10 @ 16:03:39
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0