Damn you!

God morgon! Vaknade för en timme sedan. De ringde från sjukhuset om en tid till undersökning.
Så den 22 December ska jag och ta lite prover och sånt grejs. Lite jobbigt att de ringer
sådär tidigt då man har sovmorgon hur länge man vill. Men det visste väl inte de ;p
Sitter annars med färg i håret nu. Vaknade så tidigt och kunde inte somna om,
så jag tyckte det va lika bra att kasta i färgen då så jag har det gjort =)
Om typ en timme ska jag åka in till centrum, har lite ärenden som jag ska fixa åt mamma.
Sen blir det eventuellt fika och sen efter det skola 2 timmar. Har musik ^_^
Men efter skolan, vad ska jag göra då? Det är den eviga frågan.
Kanske jag tar mitt pick och pack, går ut och fotograferar? Låter som en idé!
Men nu ska jag äta lite frukost, tvätta ur hårfärgen och sen göra mig klar!
Vi ses senare! Ha en underbar fredag! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: grottis

du har så gulligt språk ;)

kramis

2010-12-03 @ 12:11:49
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0