*cool rubrik*

Sitter på syrrans dator just nu. Är på sådär smygdåligt humör.
Tänkte sitta och nörda en stund till vid datorn så tänkte jag gå och lägga mig.
Har sovmorgon imorgon ^^ Ska dock i duschen så måste stiga upp nån gång.
Ska även färga håret imorgon. Eller på lördag. Får se ^^ Hoppas dock på imorgon.
Då man vaknar upp imorgon är det äntligen fredag. Så jävla skönt.
Även om jag inte har så mycket i skolan är det ändå så sjukt skönt.
Man vet som att det är helg då XD Underbart! På lördag är det fest också.
Får se om det blir drama där eller om det går bra..? Tippar på drama..
Men iallafall.. Det går ju att åka där ifrån om man får riktigt nog xD
Men men, ska kika runt på lite bloggar nu och sen gå och sova! Vi ses, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: grottis

på sådär smygdåligt humör? hur är man då ;D

pussar

2010-12-02 @ 23:41:10
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jadu det gäller att öva:) sedan så kan jag tipsa dig om ett knep!

då du ska måla eyeliner, blunda med ena ögat och med handen där du inte håller din eyeliner, sträck liksom ögat ut mot tinningen så området där spänns, det kan vara lättare:)

2010-12-03 @ 18:12:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0