Snorig onsdag ~

God morgon!
Har lite mindre tid på mig idag än vad jag brukar ha. Vet inte riktigt vad jag gjort,
som tog så länge, haha. Iallafall så är jag fortfarande jätte jätte snorig.
Försöker snyta ut allt men det verkar inte riktigt fungera, haha.
Märkte att jag inte hade elementet i kopplat så nu har jag höjt värmen i mitt rum.
Hoppas att det är varmare där inatt och att jag inte är lika snorig imorgon!
Vi har skolfotografering imorgon och jag vill inte va krasslig då :(
Men nu måste jag fixa mig klart! Vi ses senare! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Azra

SV: ooooooj, gud va kul! Karina e superbra! Häls on från mieg! :D

2010-08-25 @ 09:11:01
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0