Minipizza ♥ ~

Har nyss ätit minipizza med Matias :) Gjorde en pizzadeg med grahamsmjöl,
det va riktigt gott! Läggde på tonfisk, ananas och massa ost! <3
Så sjukt gott! :'3 yummy! Jag älskar tonfisk och ost :D yummm!

Nu tänker jag i alla fall chilla med Matias en liten stund till och sen gå och sova.
Är helt slut, tror att jag inte fått in rytmen att vakna så tidigt än, haha.
Men det ska nog ordna sig :) Får eventuellt sova längre imorgon!
Har två musik först, men tror jag ska skippa det eftersom jag tror inte jag behöver den.
Vi i trean som har musiklinjen har en egen tid att öva till slutprojektet så,
känns lite onödigt att gå på de där musiklektionerna där inga andra treor är.
Så jag skippar dem. Men men, vi ses imorgon! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad gott med hemmalagad pizza :D

2010-08-19 @ 22:48:15
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0