It is the little things ~

Hej hej!
Känner mig lite krasslig fortfarande. Är snorig och har ont i halsen,
men jag har druckit te så det är väl på bättringsvägen :) Dessutom sitter jag i mjukisbyxor,
en skönt linne och så har jag en filt på mig, så jag har det varmt och skönt ;D
I alla fall, har hunnit kolla på The dudesons movie idag. Ska bara chilla resten av dagen.
Ska antagligen kolla på den sista Matrix filmen senare idag också.
Men jag hoppas att ni tar det lugnt resten av helgen så ni är utvilade! haha.
Vi ses i alla fall senare! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: paulina♥

det var så lite så :)

haft en fin sommar så gullet?

kram

2010-08-22 @ 13:05:00
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0